sobota, 24 września 2016

Lutzville – nowa marka wina z krainy diamentów

 
 
 


Z czego słynie Zachodnie Wybrzeże Afryki? Oczywiście z diamentów oraz produkcji wysokiej jakości win. Doskonałym tego przykładem są debiutujące na polskim rynku wina marki Lutzville. TiM S.A., wyłączny dystrybutor linii na rynku polskim zapewnia, że pretendują one do czołówki sprzedażowej win z tzw. Nowego Świata.
Polacy pokochali wina Nowego Świata
TiM S.A. to niesłabnący lider na rynku dystrybucji win gronowych spokojnych z 10-12 proc. udziałem w rynku. Według badań sprzedażowych firmy, popyt na wina ze Starego Świata – z Włoch, Hiszpanii, czy Francji – ciągle utrzymuje się na wysokim poziomie. Okazuje się jednak, że coraz większą popularnością cieszą się także wina pochodzące z Nowego Świata.
­Tendencję wzrostową zyskują przede wszystkim wina produkowane w Chile oraz RPA – przekonuje Tomasz Jurczyk, prezes firmy TiM S.A.. I dodaje: – RPA to ciekawy i świeży kierunek dla konsumenta winiarskiego. Zwłaszcza, że wina południowoafrykańskie stanowią ponad 8,5 proc. udziału wartościowego w sprzedaży naszej firmy. Skąd rosnące zainteresowanie i wzrost popyty na wina afrykańskie? Powód jest prosty: przypominają one smakiem wina produkowane w Europie.
 
 
Nowe wino w portfolio lidera
Produktem, który właśnie zagościł w portfolio bielskiej spółki jest południowoafrykańskie wino Lutzville. Produkcja win tej marki rozpoczęła się w 1963 roku w dolinie Zachodniego Wybrzeża. Wyróżnia je owocowy i rześki charakter. – Wina z Afryki Południowej bardzo szybko zyskują uznanie na rynkach globalnych. Wyjątkowy klimat tego miejsca – podobny do śródziemnomorskiego – stanowi idealną okoliczność umożliwiającą produkcję win najwyższej jakości. Dzięki temu konsumenci na całym świecie przekonują się, że wina z tego obszaru mają dużo do zaoferowania – podkreśla Anneli Karsten, ambasadorka wina Lutzville.
Przedstawicielka winiarni wraz z winemaker’em opowie o debiutującej na polskim rynku marce podczas III Festiwalu Wina, który odbędzie się już 3 października w warszawskim Teatrze Kamienica. – Wina marki Lutzville obejmą patronat nad tegoroczną edycją festiwalu. Goście będą mieli okazję spotkać się z twórcami marki Lutzville oraz zdegustować całą gamę win tego producenta tj. czerwone wytrawne Pinotage, białe wytrawne Sauvignon Blanc oraz naturalnie słodkie wina białe i czerwone – informuje Patrycja Sikorska, brand manager marki Lutzville.
 
 
Afryka w nowej odsłonie
Eksperci podkreślają, że wino Lutzville wyróżnia się na tle pozostałych pozycji z RPA. Wyjątkowy jest nie tylko sam smak wina, ale i design etykiety, która odzwierciedla klimat i charakter RPA. – To kraj koloru i słońca, ale również przyrody, pięknego wybrzeża, gór, pustyń i lasów. Tworząc naszą etykietę, chcieliśmy uchwycić tajemniczość Afryki oraz romantyzm obietnicy kraju, tak różnorodnego w połączeniu z elegancją drogocennych diamentów i złota – opowiada Anneli Karsten.
I dodaje: – Republika Południowej Afryki znana jest również jako Tęczowy Naród, który czerpie z różnorodności kultur afrykańskich oraz napływowych. Piękno natury oraz etniczna różnorodność, to inspiracja dla zróżnicowanych form artystycznych.
Wino Lutzville stworzone zostało także z myślą o ludziach ceniących sztukę i kulturę. Dlatego też będzie ono głównym bohaterem zbliżającego się III Festiwalu Wina organizowanego przez firmę TiM S.A.
 
 
Materiały prasowe nadesłane przez firmę TiM S.A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz