niedziela, 30 października 2016

Lutzville Natural Sweet White – nowa linia win z R.P.A.





Wina marki Lutzville to nowa pozycja w portfolio firmy TiM S.A.. Marka win Lutzville istnieje na rynku win R.P.A., już od 1983 roku. Wina Lutzville powstają w wyjątkowym klimacie, miejscu jakim jest dolina Zachodniego Wybrzeża w Południowej Afryce. Niepowtarzalność tego miejsca przekłada się na doskonałą jakość i zachwycający styl win z linii Lutzville. Jak podkreślają eksperci, wina Lutzville to wina, które wyróżniają się na tle pozostałych win z R.P.A., wyjątkowym smakiem.
Przygotowując sesję fotograficzną dla wina Lutzville, starałam się w moich obrazach oddać smak, styl i duszę win południowoafrykańskich, osadzając je w krajobrazie polskiej złotej jesieni. Czy mi się to udało, możecie to tylko ocenić gdy spróbujecie wina: Lutzville Natural Sweet White, 2015 i poznacie jego smak i charakter. Zachęcam do spróbowania!!!



Lutzville Natural Sweet White 2015, białe naturalnie słodkie wino, które powstało na bazie dwóch szczepów winorośli: chenin blanc i muscat d’Alexandrie. Kolor wina to jasna słomka z błyszczącymi srebrnymi refleksami. Zapach wina to bukiet delikatnych, ujmujących słodkich nut, świeżych owoców tropikalnych: mango, ananasa. Na podniebieniu wino jest apetyczne, soczyste z przyjemną  słodyczą, doskonale zbalansowaną z owocową kwasowością wina. Wino pije się bardzo przyjemnie. Doskonałe jako aperitif czy w zastawieniu z serami. Ja mój kieliszek, doskonałego białego naturalnie słodkiego wina podałam z tradycyjnym puszystym sernikiem. Sernik ma bogatą strukturę a wino Lutzville w tym zestawieniu sprawdziło się doskonale. Wino lśniło na tle deseru. Słodycz i aksamitność sernika doskonale ukazywało soczystość i rześkość wina. Polecam!!! Wino ogólnie dostępne w cenie ok. 30 zł.
 
 
Wino do degustacji otrzymałam od Firmy TiM S.A.. Bardzo dziękuję!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz