niedziela, 12 sierpnia 2018

Nowe wina w stałym asortymencie sieci Biedronka





Ponad 100 różnych win jest dostępnych w każdym sklepie Biedronka. Kilka razy w roku pojawiają się nowości w ramach ofert czasowych. Teraz Biedronka wprowadziła nowe propozycje również do regularnej sprzedaży. Są wśród nich zarówno debiutanci, jak i wina oferowane w trakcie zrealizowanych festiwali win europejskich oraz krajów Nowego Świata.

Biedronka jest jednym z najczęściej wybieranych miejsc zakupu wina i posiada dwucyfrowy udział w rynku wina, który należy do najszybciej rozwijających się kategorii pod względem wartości. Klienci kupują wino najczęściej w okresie świątecznym, wybierając przede wszystkim wina stołowe i deserowe, a w następnej kolejności wina musujące i szampany. W tym momencie bardzo dynamicznie rozwija się rynek win musujących oraz słodkich, a klienci coraz częściej poszukują win z Nowego Świata (Chile, RPA, Argentyna, Australia, Nowa Zelandia, USA). Analizując trendy rynkowe oraz zainteresowania klientów, po konsultacji z sommelierem Tomaszem Koleckim, do stałej oferty zostało wprowadzonych kilkanaście nowych win.

Biedronka oferuje wina z najważniejszych przedziałów cenowych. Dzięki skali swojego działania oraz bezpośredniej współpracy z winnicami proponuje szeroki wybór win w atrakcyjnych cenach. Sieć jest dumna przede wszystkim z bogactwa oferty win portugalskich, która zdecydowanie wyróżnia się na rynku. Wina portugalskie w asortymencie sieci Biedronka zajmują szczególne miejsce, z uwagi na przynależność właściciela sieci Biedronka w ramach struktury Grupy Jeronimo Martins. Wśród bestsellerów czołowe miejsca zajmują takie portugalskie wina jak: wino wytrawne białe i czerwone Marques de Borba, wino wytrawne białe i czerwone Paco do Monsul, wino wytrwane białe i czerwone Herdade dos Grous, wino wytrwane czerwone Papa Figos Douro oraz wino słodkie czerwone Porto Martinez.


Prezentujemy listę nowych win wraz z ich krótką charakterystyką, przygotowaną przez sommeliera Tomasza Koleckiego:
·         wino musujące półsłodkie Cava Pata Negra 0,75 l, 16,99 zł – jeden z najpopularniejszych klasycznych gatunków win musujących, świetna relacja cena/jakość, smak otwarty na wielu konsumentów,
·         wino półsłodkie B. Tokaj Furmint, 0,75 l, 13,99 zł – od lat jeden z najpopularniejszych i rozpoznawalnych rodzajów wina w Polsce, w najbardziej kojarzonym z nim profilem smaku,
·         wino półwytrawne Misterio Malbec, 0,75 l, 18,99 zł – popularna i modna odmiana wśród klientów na całym świecie, znana z win o dobrej relacji ceny do jakości, zachęca do prób z winem półwytrawnym przez łagodną fakturę i bogaty smak,       
·         wino wytrawne czerwone Chianti Sensi, 0,75 l, 15,99 zł – jeden z najpopularniejszych i klasycznych gatunków wina na świecie, a Włochy, zwłaszcza Toskania, to atrakcyjne hasła wśród polskich konsumentów,     
·         wino półsłodkie różowe Fresco Frizzante, 0,75 l, 9,99 zł – poszukiwane przez początkujących konsumentów, nadaje się zarówno jako tło luźnych spotkań, jak i do potraw podawanych podczas nich,
·         wino słodkie białe, Royale Jurancon, 0,75 l, 24,99 zł – najmodniejszy w tej chwili gatunek wina słodkiego z Francji, znany z jakości win porównywalnej do słynnych Sauternes, o atrakcyjnym smaku, świetnych cenach, dobrych recenzjach całej apelacji, świetne do łączenia z potrawami,
·         wino wytrawne, białe Featherstone Sauvignon blanc 0,75 l, 12,99 zł – odmiana najszybciej zdobywająca klientów spośród wszystkich klasycznych szczepów, głównie dzięki winom z nowego świata – Nowej Zelandii, RPA i Chile; korzystna relacja efektu do ceny, a także dobre recenzje ogólnej jakości win,
·         wino półsłodkie białe Weinbach Riesling, 0,75 l, 17,99 zł – klasyczny i popularny w Polsce od wieków typ win, zarówno ze względu na pochodzenie, jak i szczep oraz profil smaku z nimi kojarzony; wysoka jakość i przydatność zarówno w łączeniu z potrawami, jak i przy imprezach okolicznościowych.

Więcej informacji na temat oferty win znaleźć można na stronie internetowej www.biedronka.pl/piwniczka-biedronki.

Informacje prasowa i wino przesłane przez właściciela Biedronki  Jeronimo Martins Polska S.A.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz