Ponad
100 różnych win jest dostępnych w każdym sklepie Biedronka. Kilka razy w roku
pojawiają się nowości w ramach ofert czasowych. Teraz Biedronka wprowadziła
nowe propozycje również do regularnej sprzedaży. Są wśród nich zarówno
debiutanci, jak i wina oferowane w trakcie zrealizowanych festiwali win
europejskich oraz krajów Nowego Świata.
Biedronka jest jednym z najczęściej
wybieranych miejsc zakupu wina i posiada dwucyfrowy udział w rynku wina, który
należy do najszybciej rozwijających się kategorii pod względem wartości.
Klienci kupują wino najczęściej w okresie świątecznym, wybierając przede
wszystkim wina stołowe i deserowe, a w następnej kolejności wina musujące i
szampany. W tym momencie
bardzo dynamicznie rozwija się rynek win musujących oraz słodkich, a klienci
coraz częściej poszukują win z Nowego Świata (Chile, RPA, Argentyna, Australia,
Nowa Zelandia, USA). Analizując trendy rynkowe oraz zainteresowania klientów,
po konsultacji z sommelierem Tomaszem Koleckim, do stałej oferty zostało
wprowadzonych kilkanaście nowych win.
Biedronka oferuje wina z
najważniejszych przedziałów cenowych. Dzięki skali swojego działania oraz
bezpośredniej współpracy z winnicami proponuje szeroki wybór win w atrakcyjnych
cenach. Sieć jest dumna przede wszystkim z bogactwa oferty win portugalskich,
która zdecydowanie wyróżnia się na rynku. Wina portugalskie w asortymencie
sieci Biedronka zajmują szczególne miejsce, z uwagi na przynależność
właściciela sieci Biedronka w ramach struktury Grupy Jeronimo Martins. Wśród bestsellerów czołowe miejsca zajmują takie
portugalskie wina jak: wino wytrawne białe i czerwone Marques de Borba, wino
wytrawne białe i czerwone Paco do Monsul, wino wytrwane białe i czerwone
Herdade dos Grous, wino wytrwane czerwone Papa Figos Douro oraz wino słodkie
czerwone Porto Martinez.
Prezentujemy listę nowych win wraz z
ich krótką charakterystyką, przygotowaną przez sommeliera Tomasza Koleckiego:
·
wino
musujące półsłodkie Cava Pata Negra 0,75 l, 16,99 zł – jeden z
najpopularniejszych klasycznych gatunków win musujących, świetna relacja
cena/jakość, smak otwarty na wielu konsumentów,
·
wino
półsłodkie B. Tokaj Furmint, 0,75 l, 13,99 zł – od lat jeden z
najpopularniejszych i rozpoznawalnych rodzajów wina w Polsce, w najbardziej
kojarzonym z nim profilem smaku,
·
wino
półwytrawne Misterio Malbec, 0,75 l, 18,99 zł – popularna i modna odmiana wśród
klientów na całym świecie, znana z win o dobrej relacji ceny do jakości,
zachęca do prób z winem półwytrawnym przez łagodną fakturę i bogaty smak,
·
wino
wytrawne czerwone Chianti Sensi, 0,75 l, 15,99 zł – jeden z najpopularniejszych
i klasycznych gatunków wina na świecie, a Włochy, zwłaszcza Toskania, to
atrakcyjne hasła wśród polskich konsumentów,
·
wino
półsłodkie różowe Fresco Frizzante, 0,75 l, 9,99 zł – poszukiwane przez
początkujących konsumentów, nadaje się zarówno jako tło luźnych spotkań, jak i
do potraw podawanych podczas nich,
·
wino
słodkie białe, Royale Jurancon, 0,75 l, 24,99 zł – najmodniejszy w tej chwili
gatunek wina słodkiego z Francji, znany z jakości win porównywalnej do słynnych
Sauternes, o atrakcyjnym smaku, świetnych cenach, dobrych recenzjach całej
apelacji, świetne do łączenia z potrawami,
·
wino
wytrawne, białe Featherstone Sauvignon blanc 0,75 l, 12,99 zł – odmiana
najszybciej zdobywająca klientów spośród wszystkich klasycznych szczepów,
głównie dzięki winom z nowego świata – Nowej Zelandii, RPA i Chile; korzystna
relacja efektu do ceny, a także dobre recenzje ogólnej jakości win,
·
wino
półsłodkie białe Weinbach Riesling, 0,75 l, 17,99 zł – klasyczny i popularny w
Polsce od wieków typ win, zarówno ze względu na pochodzenie, jak i szczep oraz
profil smaku z nimi kojarzony; wysoka jakość i przydatność zarówno w łączeniu z
potrawami, jak i przy imprezach okolicznościowych.
Więcej informacji na temat oferty win
znaleźć można na stronie internetowej www.biedronka.pl/piwniczka-biedronki.
Informacje prasowa i wino przesłane przez właściciela Biedronki Jeronimo
Martins Polska S.A.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz