sobota, 4 lutego 2017

„Sommelier poleca” w Biedronce w nowej odsłonie

 
 
 


Już nie jedno wino przez dwa tygodnie dwa razy w miesiącu, ale aż trzy wina przez cały miesiąc będą oferowane w akcji „Sommelier poleca”. Hasło „Dobre wino nie musi być drogie” pozostaje niezmienne, zaś nowy mechanizm zapewni promocję win zróżnicowanych pod względem stylu i ceny. Rekomendacja sommeliera obejmie zarówno wina ze stałego, jak i czasowego asortymentu. Dłuższa dostępność tych ostatnich pozwoli urozmaicić ofertę i ułatwić wybór klientom.

                                                                                                                            
W lutowej akcji promowane są dwa wina wytrawne: hiszpańskie czerwone La Fea Gran Reserva oraz francuskie różowe Lux Royal, a także hiszpańskie wino musujące półsłodkie Cava Pata Negra.

Akcja „Sommelier poleca” zwraca uwagę na jedno wino ze stałej oferty oraz dwa dostosowane do okazji lub pory roku, dostępne w ramach akcji czasowych, takich jak festiwale win. Specjalna oferta będzie dotyczyć zarówno win słodkich, jak i wytrawnych.


Wina biorące udział w akcji „Sommelier poleca” są oznaczone w sklepach specjalnymi zawieszkami.


Jednocześnie Biedronka kontynuuje swoją ofertę festiwalową. W tym roku pierwsza akcja dotyczy win hiszpańskich, dostępnych w sklepach sieci od 30 stycznia do 12 lutego br. lub do wyczerpania zapasów.

Wino to jedna z kluczowych kategorii, dzięki której asortyment Biedronki wyróżnia się na rynku. Oferta sieci jest zbalansowana pomiędzy winami wytrawnymi, półwytrawnymi oraz półsłodkimi. W sklepach Biedronka dostępne są wina w różnych przedziałach cenowych – z czego większość zawiera się w zakresie pomiędzy 10 a 25 zł. Sieć jest także prekursorem akcji tematycznych dotyczących win z różnych regionów świata. Regularnie organizowane są festiwale win z różnych zakątków świata, które znajdują duże uznanie wśród klientów i miłośników wina. W 2016 roku w ramach festiwali prezentowane były wina francuskie, włoskie, iberyjskie, śródziemnomorskie, amerykańskie, portugalskie oraz wina jednoszczepowe.
Specjalna oferta win w ramach akcji „Sommelier poleca” przygotowana jest przy ścisłej współpracy z Tomaszem Koleckim-Majewiczem, trzykrotnym Mistrzem Polski Sommelierów oraz zdobywcą International A.S.I. Diploma.


Więcej informacji na temat oferty win „Sommelier poleca” w sklepach sieci Biedronka znajduje się w specjalnym newsletterze, kierowanym do osób pełnoletnich, na który można zapisać się poprzez stronę internetową: www.biedronka.pl/newsletter.

Komunikat prasowy nadesłany przez właściciela sieci sklepów Biedronka Firmę Jeronimo Martins Polska S.A..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz