Już nie jedno wino przez dwa
tygodnie dwa razy w miesiącu, ale aż trzy wina przez cały miesiąc będą
oferowane w akcji „Sommelier poleca”. Hasło „Dobre wino nie musi być drogie” pozostaje niezmienne, zaś nowy mechanizm zapewni promocję
win zróżnicowanych pod względem stylu i ceny. Rekomendacja sommeliera obejmie
zarówno wina ze stałego, jak i czasowego asortymentu. Dłuższa dostępność tych
ostatnich pozwoli urozmaicić ofertę i ułatwić wybór klientom.
W lutowej akcji promowane są dwa wina wytrawne:
hiszpańskie czerwone La Fea Gran Reserva oraz francuskie różowe Lux Royal, a
także hiszpańskie wino musujące półsłodkie Cava Pata Negra.
Akcja „Sommelier poleca” zwraca
uwagę na jedno wino ze stałej oferty oraz dwa dostosowane do okazji lub pory
roku, dostępne w ramach akcji czasowych, takich jak festiwale win. Specjalna
oferta będzie dotyczyć zarówno win słodkich, jak i wytrawnych.
Wina biorące udział w akcji „Sommelier poleca” są oznaczone
w sklepach specjalnymi zawieszkami.
Jednocześnie Biedronka kontynuuje swoją ofertę
festiwalową. W tym roku pierwsza akcja dotyczy win hiszpańskich, dostępnych w
sklepach sieci od 30 stycznia do 12 lutego br. lub do wyczerpania zapasów.
Wino to jedna z
kluczowych kategorii, dzięki której asortyment Biedronki wyróżnia się na rynku. Oferta sieci jest zbalansowana pomiędzy winami
wytrawnymi, półwytrawnymi oraz półsłodkimi. W sklepach Biedronka dostępne są
wina w różnych przedziałach cenowych – z czego większość zawiera się w zakresie
pomiędzy 10 a 25 zł. Sieć jest także prekursorem akcji tematycznych
dotyczących win z różnych regionów świata. Regularnie organizowane są
festiwale win z różnych zakątków świata, które znajdują duże uznanie wśród
klientów i miłośników wina. W 2016 roku w ramach festiwali prezentowane
były wina francuskie, włoskie, iberyjskie, śródziemnomorskie, amerykańskie,
portugalskie oraz wina jednoszczepowe.
Specjalna
oferta win w ramach akcji „Sommelier poleca”
przygotowana jest przy ścisłej współpracy z Tomaszem Koleckim-Majewiczem,
trzykrotnym Mistrzem Polski Sommelierów oraz zdobywcą International A.S.I.
Diploma.
Więcej informacji
na temat oferty win „Sommelier poleca” w
sklepach sieci Biedronka znajduje się w specjalnym newsletterze,
kierowanym do osób pełnoletnich, na który można zapisać się poprzez stronę
internetową: www.biedronka.pl/newsletter.
Komunikat
prasowy nadesłany przez właściciela sieci sklepów Biedronka Firmę Jeronimo
Martins Polska S.A..
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz