wtorek, 7 stycznia 2014

Prosto z Sandomierza - Winnica Św. Jakuba - spotkanie drugie

Kiedy jestem w Warszawie to tęsknie za rodzinnymi stronami, a kiedy w domu na Sandomierszczyźnie, myślę co ciekawego dzieje się w Warszawie. Chyba, tak wszyscy mają, tych których los rzucił, gdzieś w daleki świat. Więc kiedy jestem w rodzinnych stronach staram się wpaść to tu to tam, odwiedzić stare kąty. W ostatnie Święta Bożego Narodzenia, byłam w rodzinnym domu i postanowiłam w drugi dzień świąt, odwiedzić Winnice Św. Jakuba w Sandomierzu.  Nie ukrywam, że marzył mi się śnieg i zdjęcia winnicy w zimowej aurze.  Jednak śniegu nie było, za to była nowa tablica winnicy. Tablica została wykonana w ramach projektu „POWRÓT DO TRADYCJI WINIARSKICH ZIEMI SANDOMIERSKIEJ”.
I kila zdjęć ze świątecznego spaceru z Sandomierza

Pierścień z krzemienia  pasiastego z którego słynie Sandomierz
Sandomierski Rynek w Święta Bożego Narodzenia 2013


Pierwsze spotkanie -Winnica Św. Jakuba






 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz